ännu en skitdag

idag är det ännu en skitdag.
men idag har den varit värst av alla.

- blev hotad om vräkning tack vare pojkarna som inte ringt deras försäkringsbolag och fixat rutan som gick sönder i trapphuset på festen som jag hade här i lördags. som förövrigt var vild och ja. rätt rolig just då. nu i efterskott ångrar man det ju....
så den här dagen, helgen, har jag ingen alls att umgås med.  känns ju inte som att det kommer gå så jättebra att vara själv när jag mår såhär pissigt.... har gråtit ungefär halva dagen på jobbet. ringt till allt och alla.
sökt nya lägenheter, finns ingen!!! jag vill inte bo kvar i den här lägenheten! allt är tack vare den där jävla festen.. allt som hände då..
folk har ringt till hyresvärden och klagat på mig. men vafan, min granne under mig då? som har fest varje helg hela nätterna? honom är det inget fel på?...
 
suck.

jävla pisshelg kommer det här vara. jag vill inte.  jag orkar inte.
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0