HAI HAI

nu var det ju ett tag sedan jag uppdaterade här, kände att det var dags nu.

mitt liv är lite förändrat igen.
jag har slutat jobbet (strömmens bilmekaniska).
fått bra många nya kontakter från det jobbet.
va på intervju igår på en annan bilverkstad. håll en tumme.

igår köpte jag en ny mobil också, kregert och jag va inne på the phone house, tanken var väl att jag bara skulle kolla lite. slutade med att jag kom därifrån med en telefon, hörlurar från scullcandy mobilficka (vi fick välja en varsin, ja, kregert fick också en), minneskort och en USB-snögubbe, helt gratis! (telefonen betalar jag ju av dock). men det andra bjöd albin på! det är de vi kallar service ;)
vi va inne i butiken i säkert 1,5 timme. men de var det ju värt!



hinner inte uppdatera så mycket mer, måste ner och slänga i en ny maskin med tvätt!


/ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0