2147

har precis frisörat på kregert. klippt lite och färgat.
annars har de varit jobb.
spontan kollade på blocket efter ett barbord, som vi, jag coh kregert, cyklade och kollade på. och de tär nu paxat till mig! så i morgon ska jag försöka få med mig det hem :) wuhuu

i morgon ska jag också träffa jecki! :D blir väl säkert lite planering till kommande halloweenfesten som vi ska ha hos mig :)


nej. nu ska jag strax lägga mig i sängen och sova. är så sjuuuukt trött efter den hrä dagen.
andra dagen på jobbet som ajg varit i verkstaden, men ajg klagar inte! det är sjukt kul att pilla med bilarna! whuu

nu har kregert åkt hem och jag ska lägga mig, puss


Kommentarer
Postat av: Kregert

tack för håret baby! har äntligen borstat ut de nu! tog kankse 30 min ;)

2010-10-21 @ 22:23:33
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0