but life goes on

vaknade för över en timme sen. vafan, jag är arbetslös! jag kan sova hur länge jag vill?
men mitt inre ville väl att jag skulle städa och tvätta, sm f.ö verkligen behövs!
så nu har jag stoppat in första tvätten i maskinen, börjat plocka lite ur väskan som jag hade med mig till karlstad i helgen. sen är de bara alla kläder på hela golvet kvar.. jag tror jag ser en liten yta med golv. resten är typ täkt med kläder....


vad ska man göra annars idag då?
jo, fortsätta med att hjälpa sara i hennes lägenhet. började ju tapetsera igår. har bara lite av köket kvar och sen hallen. men vi måste göra om 2 st i köket.. suck! jävla bubblor. förstår itne, limmet måste vara sämst? (nej det är inte jag som är sämst).

jaja. back to städning.


Kommentarer
Postat av: sannah

hahahaha ja verkligen jag med :D

2010-09-06 @ 11:19:21
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0