back and forth

har fått klagomål från min särbo att jag uppdaterar för dåligt. och det är väl jävligt sant.. men orken har inte funnits.

häromdagen så fick jag beröm från tjejen inne på glitter om mitt smink, hon trodde jag var en makeup'are. att de såg så snyggt och jämnt ut alltihop! gulligt av henne! :)
det gjorde ungefär min dag


i fredags hade jag tjejerna här på middag, tacos och big brother.
i lördags drog vi till olearys och käkade och drack öl, vidare till munken som var fullt. så vi hamnade till sist i "mellanrummet" på världens bar. jag kände mig inget vidare full så hällde väl i mig nästan en hel kanna. men sen slog det till!, jag kommer inte ihåg spånkan hem så väl. får flashbacks om att jag och tessan sprang upp för alla 3 våningar upp till min lägenhet. tävlade vi?
natten slutade inte där. utan jag försvann i några timmar till :)

igår var det BAKISdag, med stora bokstäver. tessan och jag sov bort typ hela dagen.
kregert ringde efter hennes jobb så hon kom förbi och gjorde mig sällskap resten av kvällen i soffan :)

TACK FÖR I HELGEN BRUDAR, NI ÄR BÄST!




Kommentarer
Postat av: Kregert

tack själv goding!

2011-04-11 @ 11:49:57
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0