CUPCAKES

idag har jag varit duktig. diskat mitt jävla berg. träffat särbo, varit på arbetsförmedlingen och fixat med ETT papper, det tog typ en halvtimme för mig att fatta hur fan man skulle fylla i skiten. vet inte riktigt om jga hänger med nu heller, men de tar vi då när nästa papper ska in..

spontanfika med emma, pörnta och krgert blev de med.


ikväll har jag haft sjukt tråkigt. så jag har bakat! blev klar för några minuter sen. den här gången ser dom faktiskt ut som dom ska göra! :))



ska ta med några till jobbet i morgon för att fjäska lite! HÄHÄ


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

dom ser grymt goda ut!!

2011-04-12 @ 12:59:07
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0