dont look back in anger

halvligger i soffan, fryser. borde ta ett långt varmt bad. men jag hatar att få russin fingrar..

jobbat idag igen. skönt att dra in lite cash nu! jobb i morgon och på tis också.
men i morgon ska jag även träffa tessan och ekis.


viktoria räddade typ min kväll igår. båda satt hemma och inte gjorde ett skit. så de slutade med att hon kom hit. vi spelade rabbids på wii, skitkul.


nu luktar deför mycket matos i min lägenhet, råkade äta hamburgare med friscobröd förut. så ska vädra ut det och sen lägga mig i ett varmt bad! det är jag värd idag.




efter usa har jag lite andra planer. tror jag. hoppas jag. om de blir osm jag har tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0