emerald island

skrev ett jättelångt inlägg igårnatt men de blev något knas så de har försvunnit...

får skriva ett nytt då!,

kom till flygplatsen vid 19 igår, hämtade vårat bagage och bilar och drog till huset. trötta som jag vet inte vad.
men de gick bra! vi bor i ett område som heter emerald island, ett hus på 320 kvm. döfint, egen pool+jacuzzi. spelrum med biljard/airhockey/pingis.
bor i ett kingsize bedroom som är LILA! kan ligga på längden åt fel håll i sängen, bredden alltså! så jävla stor är den!

allas rum har utan mitt hade AC.. så att sova i värmen (var ungefärsom en jävla bastu).




IDAG,
har vi varit orlando premium outlet. handlat massa grejor!, kläder, ny plattång (har den snyggaste i världen nu!!!) solbrillor, skor and some other shit.

skulle lägga upp lite bilder men de verkar inte vilja funka just nu...

får kanske bli en annan dag!


PÖSS på er därhemma

Kommentarer
Postat av: tes

Det låter ju som att du har det hyffsat ;)

2011-04-25 @ 20:58:17
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Kregert

åhh jag är såååå avundsjuk på dig just nu! jag vill med!!

skönt att höra att du har de bra iaf <3

2011-04-25 @ 22:00:53
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0