FLORIDA!

i morgon lyfter planet mot florida!, mellanlandar i new york först och sen vidare till orlando!
är sjukt jävla peppad! känns fortfarande som att det är så långt bort men nu är de inte ens 24 timmar kvar tills vi är på planet!

igår på jobbet så var jag BRgubben igen!, kom fram några brudar i 18-20-årsåldern och skulle ta kort. står en på varje sida av mig. dom börjar klänga, hänga, slå på huvudet och dra i huvudet. typ. camilla som va min bodyguard sa till dom ett antal ggr men därifrån vissa människor kommer så lyssnar dom inte för 5 öre på vad man säger till dom.  FATTAR NI INTE ATT DET ÄR EN MÄNNISKA I??????
tillslut blev jag arg på riktigt för så dom höll på, (hade en ballong med en pinne som man håller i i ena handen), slog till den i ansiktet/huvudet på ena tjejen. trodde jag skulle dö av garv så jävla rädd hon blev!, men de va fanimig rätt åt henne! bete dig som folk brudjävel!

camilla tyckte jag gjorde rätt iaf,för jag får ju inte prata eller något heller, så de kändes ju bra att jag inte skulle få sparken med tanke på att BR inte ska "slåss"... lite dålig marknadsföring isf.

JAJA.
nu ska jga packa de sista, om jag nu kommer på ngåot mer att ha med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0