GOOD BYE, UNITED STATES

its the last day here in florida.. it sucks!
hade velat stanna några veckor till! trivs så jävla bra så ni anar inte.

idag har jag shoppat upp massa pengar igen, men de får jag ju så det är okej!
vi va på florida mall, hur jäkla stort och bra som helst. tror inte vi hann gå igenom hela den gallerian på 4-5 timmar. sjukt!

när vi kom hem så kände jag mig sjuk. feber. frusen och ont överallt. nu har jag tagit en ipren och känner mig lite bättre. fast börjar småsvettas lite nu istället.
har försökt att packa väskan på ett bra sätt (slänga ner allt och se om de går att stänga). de gick inte att stänga, så jag satte mig på den istället och då gick de! ohyeah. vägde den också och jag är uppe i 21kg. när jag åkte hit vägde den 8-9 kg. så grejer har jag iaf hittat! bla 4 par skor och 5 solglasögon.

i morgon åker vi härifrån vid 9am. planet går ca 12pm mot new york. så är hemma på arlanda på söndag förmiddag (svensk tid).

hoppas att jag kan sova lite på sista planet hem så jag kan köra bil lagom vaken iaf!, wish me luck guys!

POK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0