i feel so stupid

ni anar inte hur besviken och ledsen jag är. egentligen inte. för jag visste att de skulle bli samma sak idag. IGEN. FÖR FJÄRDE GÅNGEN. hur fan tänker människan?

blev en välbehövlig promenad med kregert runt halv 13. efter det bar det hem till mig för att kolla på gårdagens big brother avsnitt. när hon sen lämnade mig så började mitt gör allt jobbigt för att fördriva tiden.
jag har rensat ur mina lådor och garderob på kläder, ytterkläder och skor. 1,5 sopsäck blev det. shit, vart fan fick allt plats?
sen börjades de med alla papper som legat i en hög och utspritt över köksbordet. in i pärmar osv.
sen vare dags för deklaration.
har hunnit med att dammsuga och allt sånt också. så vadfan ska jag hitta på nu??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0