MINX-NAGLAR



kl 11 i morse var jag på NAILSHOP och fick mina naglar minxade. valde detta mönster!
eftersom jag är försökskanin så frågade hon mig ifall jag ville göra mina tånaglar också, VISST, why not. jag får det gratis ju! (kostar ca 500 spänn annars). så nästa vecka blir de kanske tårna!


förresten så måste jag vara typ världens mest klantiga människa? på riktigt alltså!
inte nog med att när jag ska känna om en platta är varm med fingrarna, så...
från en lång historia till kort.,
skulle skicka in mitt närvaropapper till försäkringskassan, glömde fylla i om jag var närvarande under perioden eller inte, fick tillbaks en kopia av mitt papper i tisdags, då hade det gått två veckor sen jag skickade in det.
kryssar i FEL ruta och skickar in det igen på onsdagen. kom på mitt misstag idag och ringde upp försäringskassan och frågade ifall dom kunde göra något. tanten i telefonen verkade tycka synd om mig och gjorde allt i sin makt för att hjälpa mig, tyvärr kunde hon ju inte det..
men nu är problemet löst i alla fall.



Kommentarer
Postat av: tes

Guud vad läckert!

2011-04-02 @ 11:51:10
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0