NYKÖPING HERE I COME

för första gången på vääääldigt länge har jag faktiskt tid att sätta mig i lugn och ro framför datorn,. har segfixat mig idag.
allt beror på att jag vaknade före klockan ringde (0820), och spånkan ner till tåget går 0923. dvs, jag har en hel timme på mig. annars är jag klar till jobbet på 30 minuter. LITE SKILLNAD. vad ska jag göra nu när jag är klar liksom?

anledningen till att jag vaknade för tidigt var nog att jag var för rädd att försova mig. ska nämligen bort till nyköping idag och jobba! hähä
kanske ska döpa om mig när jag presenterar mig? emelie - räddare i nöden.

jaja. nu ska jga ta på mig skorna och leta efter paraplyet!,
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0