universal studios

tänkte skriva ett snabbis inlägg innan jag går och lägger mig.

allt är skitbra här!, önskar jag kunde stanna, bosätta mig ellerl vad fan som helst här! I LOVE IT! love the people, love the weather, yeah. everything!
min engelska blir bättre och bättre!, känns också skitkul att man kan hålla en konversation med folket. stod och pratade med en kille som jobbade på hard rock cafe shop förut. blev förvånad själv när jag stod och skämade om hans brösthår som han visade för mig (HAHAHAH).

igår tillbringade vi dagen på island of adventures. det var helt awesome!!!! harry potter landet. marvel hjältarna, hulken bergodalbanan. spiderman och alla andra också såklart! ÅKTE FAN ALLT!

idag har vi varit på andra parken, universal studios. åkte den nya ROCKIT, den va grym som fan (sök på youtube om ni vill kolla in). hann med the revenge of the mummy, simpsons och lite annat där också.

brände sönder mina axlar igår, det var ju 90 F, hade inte smörjt in mig. gjorde de idag. men fick springa direkt till någon shop för att köpa mig en tshirt för att skydda axlarna, gjorde ont som fan! blev en från simpsonsshoppen där de va en bild på homer och en text  "i will work for duff".  haha.


käkade sen på världens största hard rock cafe och tog 100 bilder bara därinne typ!


sen drog vi vidare till walmart och köpte oss lite frulle, sen hem för att springa upp och byta om till bikini och sen hoppa i poolen för att svalka sig!


kanske ska berätta också att vi håller kontakten mellan bilarna med walkie-talkies!, men en störd grej är att folk kommer in på samma kanal ibland och snackar spanska (tror vi), och det bästa va när tobbe började snacka med dom. och dom fick rycket och blev skitarga? hahaha.


YESTERDAY








TODAY!












GOOD NIGHT!
BYE


Kommentarer
Postat av: Kregert

hej overkligt!

2011-04-27 @ 22:24:17
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Jeckiii

walkie-talkies va gammalt ;) de kör vi alltid när vid e med johan haha :P

2011-04-27 @ 22:26:09
URL: http://jeckiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0