YOU DONT KNOW,

timmy vill att vi ska grilla i mitt vardagsrum. det vill nog inte jag.

har varit på stan idag och träffat viktoria, fika och en sväng på stan! kom hem med nya stentvättade jeans och en döfin sjal! dumt att slösa pengar nu innan USA. men jag var tvungen.
på stan blev vi stannade av ett gäng som hade svensexa. vi skulle svara på lite frågor, synd att vara så elaka som vi var! hahaha! om vi vann eller inte får vi veta ikväll. han lovade också att ringa om han svarar nej när han står framme vid altaret redo att gifta sig ;)

har tjuvtvättat också, fast bara en maskin.  ska vara en duktig tjej och städa resten av lägenheten också. ser verkligen ut som skit härinne. men det är okej eftersom att jag har jobbat så mycket som jag gjort!

jaha, vad fan händer ikväll då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0