flyttpackar!

äntligen gick de vägen! efter ett antal jävla veckor med en störd hyresvärd så fixade han de!
jag ska flytta i helgen, lördag och söndag.började packa igårkväll. har alltså tre kvällar efter jobb till efter 19 på mig att packa ihop lägenheten.
igår fick jag hjälp av älskade fia, och idag av emma! ni äger brudar! jag komme rnog klara det! brorsan och jag kommer köra flyttkartonger på lördag så tar vi möbler på söndag när farsar förhoppningsvis inte är bakis efter skogsröjet!
killen som ska ha den här lägenheten ska nämligen ha den from onsdag nästa vecka.KÄNNER NI STRESSEN JAG HAR ELLER? kaos!

nu är nästan allt nerpackat i flyttlådor och påsar.

HOPPAS bara att killen som har min nya lägenhet får tag på en jävla besiktningskille så han kan besiktiga den innan jag får nyckeln. som jag MÅSTE ha i morgon!!!! SENAST! vad fan görj ag annars? bor på gatan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0