friday, im not in love

-åh jag har verkligen inte orkat blogga!
har ändå inget vettigt att skriva.
har jobbat som vanligt.
tagit snattare. IGEN. HEJA MIG. 4 småtjejer på 9-11 år. sjukt! men jag är på g nu!
igårkväll åkte jag till olearys och träffade camilla + resten. en öl och en drink fick avsluta min torsdagkväll!

ikväll har jag varit hos tessan, käkat tacos, myst och sett på butterfly effect. bra film men så sorglig i slutet :(
i morgon ska jag jobba igen, men på söndag! då jävlar. glad tjej!

lite smått irreterad och j tror ju att de beror på vissa saker! hahaha. ja, du får tro vad fan du vill pojk ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla Rydström

Åh Butterfly Effect!!!! En av mina favvofilmer!! Sååååå bra!!!

2011-08-06 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0