BÄSTA NI

bra helg.
tessan och jag började här hemma hos mig med att fixa oss. dricka öl/vin. röka vattenpipa. (note to self, köp mer tobak (eller narkotika som tessan kallade det, haha) och kol!) drog sen ner till puls för att sno åt oss en stämpel. upp direkt sen till olearys, drack öl. träffade lite folk :)
efter någon timme där så drog vi ner till puls igen, träffade kregert och det gänget. även grabbarna grus. eller iaf några av dom!

kom hem vid halv 9-9 någongång. somnade dirket. lämnade dörren öppen till tessan. hon dök upp vid 11 kanske. båda somnade, vaknade vid 16. dags att gå upp1?
kregert kom hit och sällskapade. vi drog och köpte pizza, jag vet. inte bra..
kollade på mean girls. sen lite solsidan och time out.
nu är jag själv.
bilder har jag inga själv men hoppas att jag får några från både tessan och kregert.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0