BB

sitter och väntar på att big brother ska börja. undrar om man kan kolla på det via nätet idag igen och i fortsättningen? hoppas! annars blir ja missnöjd chey.

har jobbat idag. har fått mycket cred av kunder! man tackar liksom. till och med jag kan vara hjälpsam och trevlig!

på spånkan hem från stan så flyttade sig en kille från längre bak till sätet bakom mig. efter några hållplatser så petade han migpå armen och sa på engelska att han gillade mina ringar och att han hade spanat in dom ett tag. tack sa jag och kollade framåt. sen fortsatte han att fråga vart jag bodde osv. jag kände mig inte riktigt trygg fastän han bara kan ha varit några år äldre än mig. usch. liiiite creepy va de allt.


fick ett ryck idag. eller, jag fick en slags attack. ingen bra sådan.
jag ville höra av mig till en person som jag kanske inte borde höra av mig till.. jag vill så gärna, jag saknar honom lite. men jag borde inte! för jag vill inte utsätta honom för mig mer.
jag mår dåligt över att inte veta hur du mår.

usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0