BEER AND VIDEOGAMES

hade möte med poolia idag. kl 13.
skulle sen möta älskling på stan, men innan hon kom så träffade jag på danne, gick lite med han på stan under tiden. sen när kregert kom så dumpa vi honom och skulle gå och käka på PAUS. men de va fullt. så vi fördrev tiden lite med att gå bort till willes el? willes lampor? nåt med wille hette det iaf!, det var verkligen "hej-vi-åker-tillbaka-i-tiden-lampor", ingenting modernt alls.
drog oss vidare till fräcka fröken istället. åt en greken. träffade på folk vi inte ville träffa.
hej drama..
efter ca 2,5-3 timmar så kände vi att, kanske är dags att gå härifrån.
särade på oss vid min hållplats.
i morgon ses vi inte, kanske på söndag? kommer kännas konstigt. har träffat henne så mycket som jag vill nu! (typ varje dag! ♥)


nej. dags att duscha, städa och fixa mig. för ikväll kommer f.
hur kommer detta sluta?


puss!
 


Kommentarer
Postat av: kregert

ja hur ska vi klara oss 1 dag utan att ses? :O

tur att de finns telefoner ;)

2011-02-05 @ 14:51:59
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0