BURLESQUE

idag har jag tränat för första gången på ca 2 veckor! har varit dyngförkyld och jag pallar inte med att bli ännu värre så väntade tills jag var lite frisk :)
så idag körde jag och erika gym. kommer lätt ha träningsverk i armarna i morgon. fan så jag tog i!

hann med att sola efter de också med särbo.

åkte hem. städade undan lite, kregert kom. vi kollade på gårdagens avsnitt av BB (besatta). lagade käk. satte oss och kollade på burlesque! bra film!



köpte mig förresten en nässpray idag på apoteket som jag ska testa mot min konstiga allergi, har testat 2 andra receptnässprayer redan som inte fungerat..
den kostade fanimig 109 spänn! hora va dyrt de blir! jag menar, den kanske inte ens funkar (antaligen inte)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0