JAG ÄR REDAN UPPE!

pappa ringde och väckte mig vid 7, nu va de tydligen whilliam som va sjuk. klart jag kan vara barnvakt.
kl 9 skulle jag ha telefonmöte med min jobbcoach, hann inte somna innan jag va tvungen att gå upp för att "göra mig i ordning" innan dess.

snart kommer iaf whilliam hit, vi ska busa lite. (måste åka till bauhaus också och köpa färg till badrummet så jag kan göra klart det)

JUSTE, det har jag ju inte ens berättat. jag fick rycket inatt och började måla om mitt badrum. färgen hade jag sen jag fixade resten av min lägenhet, dvs sommaren 2009. då fick jag färg från .... ja va de nu hette. kommer ihåg att kärringen envisades om att de skulle räcka med 1 liter färg till mitt badrum. MEN NU GJORDE DE JU INTE DE.. så nu måste jag åka och köpa färg för mina egna pengar. ska köpa mig något slags folie också som jag kan sätta på kaklet.
fastän badrummet inte är klart änså är det ändå världens skillnad! sjukt ljust blev det!
(hade ljusblåa väggar och mörkblått tak innan, eeuw..)


Nu ska jag duscha i mitt halvklara badrum.
Städa undan lite tills whille kommer (:


- whilliam 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0