stammis på the phone house?

 

herregud.
fick sms om att hämta ut min telefon som varit på lagning! (REDAN, JAG VET!?) men de va skönt som fan.
dom hade inte kommit fram till så mycket när den varit inne. men jag fick ett nytt minneskort, för de va fortfarande samma problem som innan. fick sen ett nytt simkort också för jag kunde inte komma ut på internet? hahaha. almin fick lämna över telefonen till hans kollega för att han inte orkade med den.

va alltså inne på the phone house ca 5-6 gånger idag. SERIÖST alltså. jag skojar inte!

nu har jag ju iaf min telefon. äntligen.

va och lämnade in särbos dator också, på väg till stan därifrån så gick vi förbi en konstig affär med massa billigt skit. köpte med mig en tejprulle och 200 hårnålar för 20 spänn! de kändes bra med tanke på att jag tar nya hårnålar varje dag för jag alltid tappar bort mina.



love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0