the POISON

ni vet zumba fitness som dom visar på TVSHOP varenda jävla dag? sjukt trött på alla tvshopar.
men iaf, jag kom på iden att varför inte ladda hem skiten istället för att betala massa pengar för att få dom där skivorna. så nu gör jag det. så snart kommer emelie go zumba. kregert, vill du dansa med mig då? :p

idag hade jag mitt sista möte med jobbcoachen, yes, skönt! det roliga var att honville ha en kram av mig när jag skulle gå!, hon hoppades också på att springa på mig på stan och vill fortfarande ha mailkontakt med mig. haha! :) she loves me!

ikväll ska jag vara fyllechaffis åt pappas fru. hoppas de inte blir för sent bara. har för mig att hon sa att de kunde bli 01-0200, men nu vet jga inte om jag har drömt det eller inte..


nu ska jag  vara duktig chey och städa lägenheten!
BYE


Kommentarer
Postat av: Kregert

lätt att jag vill dansa med dig! massa! när börjar vi? :P

2011-02-25 @ 14:24:41
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0