try me out

jag rapar vitlök just nu. (jo jag är rätt fräsch)

har flängt som en idiot idag.
eller, vi (jag och särbo) körde en snabbis till linköping, eller det var menat att bli en långdag, typ. men vi va väl där i max 2 timmar, och då hann vi med både IKEA och el giganten. bra jobbat!, ungefär 1000 spänn fattigare. men två hyllor, tre lampor, en korg och nåt mer rikare.
åkte tillbaks till norrköping, till ingelsta. käkade kycklingkebab. mums. (inte lika mums nu efteråt)
skulle storhandla, kom hem med en äppeljuice, 2 proviva drycker, 1 pepsiburk och 2 fanta burkar. och 3 glödlampor. hm...


förlåt, jag missbrukar parentesarna

nu är de dags att börja rota i garderoben efter kläder att ha på sig ikväll då jag ska ut med jobbet och käka :)
ska klippa chefen och spela kinect hemma hos camilla innan, så bäst att sätta fart!

PUSS


(förra sommarn)

Kommentarer
Postat av: Kregert

haha jag gilla verkligen våran storhandling idag! (hej vaörfr börja jag skratta högt nu?)

2011-02-26 @ 16:16:31
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0