hands up

"i just call, to say.. i love you!"
den låten fick jag sjungen i örat idag när de ringde någon från ett okänt nr.
men jag förstod att de va almin som ringde, mitt nya mobila bredband hade kommit! wuhu. så nu ska vi se om det är något att ha. börjar med att ladda hem en film, hhäähääh. DUE DATE.

köpte mig lite nytt smink idag också. EYELINER, MASCARA OCH NAGELLACK. fick även med lite produkter från nivea hem, bla läppstift och ögonskuggor (dom ska inte ha kvar nivea i butiken), ibland är det bra att känna rätt folk ;) haha! ma



har nyss kommit hem från jobbet i alla fall, skönt att få vara där igen. hoppas de blir mer tider snart!

nu ska jga laga tacos, det är nog den första måltiden jag äter hemma på rätt många dagar. sen i helgen tror jag? nej inte ens då. förra veckan någongång! äter ingenting när jag är hemma oftast. inte bra, jag vet...

Kommentarer
Postat av: fia

nice, det där är världens bästa mascara tycker jag :D

2011-02-17 @ 21:07:15
URL: http://sofiaandersson5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0