bravo

idag fick jag åka hem till mamma lite sådär snabbt, oväntat. hon va sjuk så behövde hjälp med ungen och hunden. snäll dotter som man är så åkte man dit och hjälpte henne :)
fick 100 spänn för besväret, för det köpte jag ost, äppeljuice och proviva. (det var säkert något mer men det kommer jag inte på för tillfället)
träffade min särbo ikväll också, vi gjorde klämmackor och kollade på due date.

i morgon ska jag träffa ekis. måste fixa ett pass också innan USA. så i morgon kirrar jag det.

på lördag blir de ikea förhoppningsvis, sen ska jag träffa brudarna på BR, åka hem till camilla, klippa stinas hår och sen blir de black lion :)




(bilder från dec -07 till juni -08, inte så jävla konstigt att 3 dm hår gick av....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0