STARLIGHT

jag sov inte ensam inatt. skönt.
f kom förbi efter krogen. full. hungrig. han åt upp mina knäckemackor. (hade inget annat vettigt hemma)

igår blev det PIZZA HUT med jessica!, de va gott som fan! väntetiden låg på ca en halvltimme, så folk som fick maten innan oss. när man såg hur osten likosm drogs ut som långa snören gjorde inte saken bättre eftersom jag var sjuuuuukt hungrig! vi körde en hel "meny", förrätt (vitlöksbröd), pizza (mmmmmmm) och sen efterrätt,göra egen glass i "ice cream factory"! man skulle alltså stå där mitt i restaurangen och dra i spaken för attfå ut mjukglass snyggt i en skål. vi komfram till att vi inte hade några skills alls i det där så de blir inte sista gången vi käkar där, vi måste ju liksom träna ;)

nu ska jag ta tag i att städa bort tomburkarna som har stått på mitt vardagsrumsbord sen i fredags. har inte orkat än.
sen kommer särbo hit efter hon kommit hem från sthlm hoppas jag! då ska jag laga mat åt henne! (kassler, ris och god sås! + sallad)

dags att börja!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Tessan

Man får inte peka finger ;)

2011-02-06 @ 13:20:17
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Joss

SNYGG du ääär då. avundsjuk!

men jag ääälskar din blogg, den ska ja följa :) sådana bloggar som din borde det fan finnas mer utav! :)

2011-02-14 @ 19:18:52
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0