get down

gårdagen blev ju inte riktigt som jag trodde! (hahaha). men jag är nöjd med kvällen ändå!

trött i morse, tror nog inte att jag ens somnade inatt, kanske halvsov MAX 1 timme.
kom hem halv 8 cirkus, somnade direkt. satte klockan på 11. på med kläder och sen dra till stan för att träna ett pass!
nu är jga hemma och är skapligt trött.
tessan och ekis kommer hit sen. måste nog plocka undan lite innan dess..

mötte min äckliga hyresvärd utanför när jag skulle gå in i porten. ja de skulle ju dom ockås.
kan dom inte lämna trapphuset nu så jag får spela lite hög musik!? (dom har varit här i ca 15 min...)

......... NU! tyckte jag iaf att dörren där nere smälldes igen. får hoppaspå att det var han och hans fru som gick ut.




BTW.
här är huset vi ska bo i i USA ;)
320 KVM HERE WE COME! (dock ska vi nog inte ha en äcklig toyota!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0