2011

baksmällan hälsade på nu på eftermiddagen.
efter ett kort besök hos särbo för att snacka om gårdagen så så drog jag hem, lagade lite mat.
la mig i sängen framför lite satc, somnade emellanåt. ligger fortfarande kvar här och tycker synd om mig somhar ont i mandeln.

jag gillar inte min nya granne. hon spelar för hög musik nu. klockan är över 22 liksom. hon har typ 50 nycklar på sin nyckelknippa så de låter som en jävla orkester när hon ska öppna dörren. klampar alltid omkring i lägenheten. öppnar den där jävla balkongdörren hela tiden som gnisslar som ett helvete. GAMLA GRANNAR, FLYTTA TILLBAKS!!!





tack för igår,


kassler


Kommentarer
Postat av: kregert

jag tycker inte heller om din nya granne! usch för henne!



tack själv för igår



mandeln

2011-01-02 @ 00:30:33
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: em

men sen kom jag på att det var lördag igår..

2011-01-02 @ 11:04:59
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0