im yours to keep if you want to

nu är jag trött.
i morgon ska jag på möte och sen så ska jag på dejt. varför är jag inte nervös för? eller jag är nog det egentligen, men inte så mycket som jag borde vara! men det kommer väl!

idag har jag lekt med ekis. vi har varit och "lämnat" min dator på media markt eftersom den inte varit som den skulle ha varit. men jag fick ta med mig den hem och testa och återställa den. men först göra 4 recovery dvd'er och sen försöka fatta hur fan jag skulle komma till den rätta "menyn" när jag startat om datorn. men efter lite om och men. ringande till pappsen som inte kunde hjälpa till med något så gick det! jag är nog ett litet snille trots allt.
det låter som att det är världens enklaste grej. men på en asus med windows 7 var det inte så lätt (de sa till och med killen på media markt, eller han kunde ju inte ens..) så jag är nog rätt smart. 1-0 emelie - media markt killen.

efter media markt åkte vi omkring till rusta och bolagret. maxi hamnade vi också på. handlade lite mat och sara skulle kopiera sin hemnyckel. hon trodde de va den korta av de två som ser likadana ut. men hon hade fel. så nu har hon två nycklar till tvättstugan! haha.
vi åkte hem till mig, lagade till lite käk, kollade  på kenny starfighter.
fixade med min dator,
ungefär 4 timmar senare så är den fit to fight! bra jobbat emelie.
nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta att kolla på sex and the city, jag har liksom kommit in i ett beroende.
ska upp innan 0800 för att sen kl 0900 vara på ett möte med poolia. förstår inte grejen med att gå dit egentligen men.. har väl inget bättre för mig på förmiddagen egentligen (förrutom att sova kanske..?)




note to self: måste damma i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0