jag är så arg

.. kom till ortopeden. för de första så satt jag och väntade 20 min på att bli hämtad från väntesalen, fick komma in i ett litet rum. satt där i 5 minuter till, då kommer de in en gubbe. han skulle kolla på mitt finger. så säger han, "de där är för litet för mig att operera, jag brukar operera knän och såna grejer." JAHA!? så då skulle jag istället bli skickad till allmänna ortopeden eller vad han snackade om. jag var där i MAX 2 min, inte ens det.
hej jag är arbetslös, får inga pengar men jag betalar gärna pengar för besöket som jag kände att de va sååååå worth it! NOT.
fan va arg jag blev.
jag sa till honom att jag inte tyckte de va värt att betala för besöket när jag var där en sån kort stund. att jag var arbetslös och att jag inte har hur mycket pengar som helst. han sa att han kanske kunde fixa ett  "fri kort", så nu hoppas jag verkligen på de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0