mänsklig väckarklocka

idag jag världens bästa väckarklocka. en levande sådan också. de va min särbo som väckte mig! tack! :)
nu när jag har skrivit klart här så ska jag börja packa väskan för att jag ska dra och träna. MÅSTE komma igång igen! oavsett om jag just nu sitter och snorar, värre än igår, så SKA jag komma igång igen.
om jga ska klara mitt nyårslöfte så måstejag börja nu..

i förrgår var IK här, han stannade tills igår. men emelie va duktig!
efter han åkte hemså srog jag över till jenny. kul att se henne igen! :)
runt halv 3 tog jag spånkan till stan för att träffa min babe. vi skulle luncha ihop, och hur lång blev inte våran lunch!? det var skönt att få prata av sig iaf kände jag :) sen vidare hem till henne för att leka frisör och blondera henne ännu mer. klockan blev mycket. eller, den blev ca halv 10? och jag tog spånkan hem.
kom hem och satte på datorn, kollade på sex and the city. somnade inte förrän efter 03 ändå.

nu ska jag ta tag i att leta fram lite träningskläder och sen ta spånkan ner till stan!



Kommentarer
Postat av: kregert

klart man ställer upp som klocka! borde aknkse skriva de i mitt CV? :)



tack för idag förresten, det va på tok för bra! vi börjar nog komma ifatt snart, känns skönt!

ses i morogn igen, på friskis!

2011-01-12 @ 22:06:44
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0