nagellack & olearys

inatt när jag var supertrött så skulle jag måla mina naglar, kan säga idag att jag har mörkblå färg på hela händerna ungefär :)


min helg var bra, jag fick umgås med 2 av mina bästa!
i fredags var jag och kregert barnvakt åt alwin och whilliam. kregert lekte skiten ur båda så dom somnade skapligt, haha! kom väl hem efter 1 någon gång..
i lördags så va sofia hemma från borås, så hon kom till mig. vi drog ner till stan, kollade, shoppade, käkade. (måste säga att jag är duktig och inte köper upp alla mina pengar).
vi bestämde oss för att gå ut och ta en öl på olearys.
men innan de var det frisörsalong hemma hos mig. färgade fias hår, sen kom kregert och färgade mitt hår. så nu ser det fräscht ut igen! :)
vi hamnade olearys, vi önskade ungefär varje låt som sedan spelades, hade allsång (folk kollade konstigt), äldre män raggade på mig/oss? sen kom grabbarna grus från nygatan + några andra. vi drack lite för mycket och tillslut så var vi övertalade att hänga med till PULS.
det gjorde inte mig något ;)
vid stängning så väntade vi in en jacka som blev fel. eller två blev fel, men den ena tog längre tid än den andra.
hamnade på efterfest i några minuter, sen drog vi hemåt. somnade nog direkt tror jag?








Kommentarer
Postat av: kregert

hahaa, den bjuder vi på ;)

2011-01-31 @ 21:39:39
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: em

det gör vi verkligen! inte undra på att folket glodde på oss!

2011-01-31 @ 21:47:31
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0