the sound of silence

jävla spotify-reklam, jag skiter väl i salem al fakir! GE MIG MIN MUSIK!
tack!

idag har jag och kregert varit och tränat asset av oss igen, eller, så gott vi kunde! vi kände av väldigt mycket träningsverk i armarna efter igår. igår var det drygt två timmar vi var där, idag var de ca 1,45 h? det är ganska bra gjort måste jag ju säga.
åkte hem. duschade, lagade mat osv. ner till stan igen, fika med tessan och kregert. wuhu. jag skulle varit med och åkt pulka men jag var inte speciellt sugen på det, vädret har förstört mitt sug.

hemma igen och funderar på vad jag ska äta. måste ju äta något, MEN VAD? måste börja äta bättre. har ändrat mina frukostvanor iaf, havregrynsgröt eller fil.


i morgon ska jga vara klar och redo vid sofias hållplats vid 0800, för då kör vi ett gympass till!
sen förhoppningsvis träffar jag babe efter de, får hoppas att hon hinner med mig iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0