onsdag

precis när jag satte mig ner i soffan så var sista avsnittet slut för skivan av sex and the city. usch! nu orkar jag ju inte resa mig igen eftersom jag sitter så skönt!

idag blev det träning! skönt! sen sola på det, såklart med min sambo.
gjorde en snygg vurpa på väg hem från spårvagnen idag också, tur att kregert var med så jag kunde få skratta utan att behöva skämmas för det!

vi har ätit frukstsallad, den bestod av apelsiner och bananer. det godaste! sen gjorde vi tacos också. utan gurka.
kollade först på filmen despicable me och sen the princess and the frog. dom va jättebra! :)


nu ikväll blir de inget mer avancerat. utan de blir sängen, om jag kan sluta att gå spring i benen och kan slappna av. för i morgon ska jag träna och sola igen! sen kommer robin hit och jag ska spöa han i tv-spel, like the old days!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0