7/11?

jag tror att jag har underskattat jay smith lite. alltså han är ju jävligt bra, det vet jag. men med allt det här idol osv så kändes de inte som att han var "min grej", BARA för de här med idol. och nu idag har jaglyssnar på några av hans låtar, och jag kan inte sluta lyssna på enter sandman (metallicas låt). hans röst är grym!
nog om det.

idag har jag varit lite duktig, hade tvättid mellan 10-14,
så satte klockan på 10, upp från sängen, på med kläder, sprang ner och i med kläder i maskinen.
upp igen, slängde av mig kläderna och dök ner i sängen. somnade.
(klockan va inställd på 11),
så den ringde vid 11, upp, på med kläderna igen. ner till tvättstugan, i med resten av kläderna. hänga upp det som var klart, upp till lägenheten igen. av me kläderna och dyka ner i sängen igen. sen orkade jag inte gå upp från sängen förrän halv 14.

på med smink och kläder, ner till stan för att möta upp kregert, kopierade lite papper. bort till p för att prata lite allvar.

hem igen, nu sitter jag här, framför sex and the city som vanligt.
inatt ska jag inte somna efter 5 som jag gjorde natten som var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0