i fell

i fell for the grupptryck.
jag ska bli plåtad! haha. "du har en skön stil och sånt fastnar bra på kort!" så drog förbi och kollade in studion igår,
så vi ska boka in någon dag då jag ska fotograferas. på RED STUDIO. kommer säkert bli skitkul men snacka om nervös jag är! hahah


igår umgicks jag med mina tjejer. vi lagade mat, kollade på film och snackade skit! trött på att de bara blir ca 1 gång i veckan för oss :( men snart jävlar, då vi alla tre kommer bo inte alls långt ifrån varandra! LÄNGTAR!

bakade även lite cupcakes igår, ska ta med mig dom till jobbet och bjuda.


Kommentarer
Postat av: tes

åh vad jag önskar att jag hade ätit en igår ändå :(

2011-07-20 @ 18:04:39
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Camilla Rydström

Dom var helt underbart goda, bara smälte i munnen!!!! =)

2011-07-21 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0