idag har jag sett på dinosaurier

mötte upp brudarna på hemmakväll för att sen dra vidare och spana in tessans lägenhet som hon snart flyttar in i!, fan de kommer bli dönajs! nu kommer vi tre vara på samma sida av stan ♥ TESSAN, dags att fixa din cykel!
efter de drog vi vidare till dinosaurium för att kolla in lite skelett. men fyfan vilken besvikelse, 10 skelett och sen thats it!, was is das? de skulle väl vara nordens största? galet..
sen blev de glass på halvars, sitter ju aldrig fel!

nu har vi kollat klart på den 6e harry potter filmen. sofia tycker jag är fjantig som inte vågar kolla på tvn när de blrjar bli läskigt. slutade med att jag nästan välte hela bordet så jävla rädd jag blev när de kom upp en jävla hand ur vattnet!!!

nu blir de himym och sängen!, jobba i morgon.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0