walk away

det har varit en bra vecka!

i fredags efter jobbet blev jag medbjuden till durken av camilla och hennes pojkvän. käkade god mat och drack god öl. gick sen vidare till trädgårn där vi mötte några till. cricca visade mig ett trick med min zippo som jag sen försökte mig på, men misslyckades med. hade en jävla träningsverk i handen igår.. fick skitont när jag bara skulle skriva med en penna.
tack för den dagen älskling! ♥

igår va de jobb på toys istället för br, SJUKT slut efter det. ont i huvudet av alla åska som låg i luften. sen hem, fixa och sen dra vidare till emma på östra promenaden! blev mycket balkonghäng för mig. men sånt är skönt det med (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0