i bet you look good on the dancefloor

spontandag igår, igen. det har vi blivit rätt bra på, jag och kregert. sånt gillas!
köpte mig två stickadek tröjor som inte alls var emelie överhuvudtaget, men jag gillar den ena iaf!, den andra kanske jag gillar sen!
fick med mig massa annat igår också, knaske lite för mkt.. borde ju spara!
vi hamnade på restaurang Meza igårkväll också, kycklingfile. mmmmmm


drömde inatt att jag skulle springa ett 3 milsgrej, med både paddling utan båt, spring, klättring och vanlig simning.
men när jag skulle öppna ismaskingen hemma så stoppade jag i min fot, så jag skärde mig och fick världens jack under fötterna. så jag fick gå med plastpåsar och folie runt dom, blev som blodpåsar!
jag var iaf jätteduktig tyckte jag!



idag ska jag på student, min låtsats bror springer ut kl 14. och innan de måste jag träffa upp felix så jag får mitt busskort tillbaks


glad emelie tar studenten -07


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där såg du ju nästan smal ut!

2011-06-16 @ 16:11:24
Postat av: tes

2011-06-16 @ 20:55:04
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: tes

ooj, skulle skriva: Det var tider det! Emelie aspackad efter champagnefrukosten.



och till idiotanonym: håll dina kommentarer för dig själv.

2011-06-16 @ 20:56:40
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: tes

Det här kanske blir min 3:e kommentar varav en var tom, men det verkar inte funka :S



Ville bara få fram att jag saknar studentveckan och när du var så full på frukosten ;)



och att anonym kan lämna denna bloggen och låta bli att komma tillbaka.

2011-06-16 @ 21:04:12
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0