nu jävlar

jag älskar min lägenhet här. eller, nej det gör jag inte. jag älskar mina tapeter, speciellt min zebratapet jag har i vardagsrummet. annars hatar jag lägenheten. eller, den är ju billig som fan. jag hatar allt runt omkring. tex min hyresvärd. han är själva anledningen till att jag vill flytta. tro det eller ej, men han är fanimig helt jävla dum i huvudet!

kollade på en lägenhet nu ikväll, och herregud. positivt överraskad!
nu jävlar ska jag ringa till den hyresvärden i morgon när deras telefontid öppnar. hoppas att jag får skriva kontrakt direkt! och sen ska jag ringa till min egna hyresvärd och säga upp den här! (om han nu svarar), ska bomba han med telefonsamtal. lämna miljoner meddelanden osv!
NU JÄVLAR HÄNDER DET GREJER!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0