the smultronplace

bra dag idag, men den började inte så jävla bra.
vaknade och såg att de va mulet över hela himlen. jag som skulle pressa i solen!!,
fixade mig och drog ner på stan iaf och mötte min darling kregert.
det hade blivit bra väder när vi kom ner.
va väl på stan i en halvtimme innan kregert sa att hon ville till smultronstället,
fort som fan öppnade jga käften och brainstormade vilka som kanske hade en bil att låna ut!, ringde första personen vi kom att tänka på. VIPS, så hade vi en bil! började åka mot söderköping, så ringde peter. vände, hämtade upp honom.
åt en dögod men FÖR stor glass. mums!'
åkte mot stan igen, men igen för att bada lite i ågelsjön. DÖKALLT, paniken kom men de gick väl sådärbra!, mitt första dopp 2011!
torkade lite på berget innan vi drog bort till maxi för att handla saker till de vi skulle grilla.
kött, sallad och majskolvar. MMMM.

nu är jag iaf hemma, trött som ett svin. så ska lägga mig i sängen och dö lite nu framför tvn.

PUSS






Kommentarer
Postat av: Joss

sv: hehe :D

2011-06-08 @ 10:47:48
URL: http://jrietz.blogg.se/
Postat av: Kregert

är jag såå blond? :)

2011-06-08 @ 13:26:51
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0