BEELZEBOSS

sv till anonym.
jag jobbar på BR leksaker. extra. kan inte säga att det är lätt att få jobb här i norrköping för de är de nog inte. arbetsförmedlingen gör inte ett piss, men det kanske bara är jag som tycker de.


hemma, lugnat ner mig efter en nervös timme (1440-1535?).
dom har nu skärt i mitt finger och kom inte fram till något vettigt, har antligen bara råkat slå mig så de har växt ut någon broskknöl. men så lätt va de inte, den låg under en nerv också så dom kunde inte göra något. piss! bedövningssprutorna gjorde ont.
och nu börjar bedövningen släppa typ helt. tror jag. får bara ondare och ondare och undrar när de slutar att göra ont! ska ha det här äckliga bandaget i 10-12 dagar. jag måste duscha med en jävla plastpåse på handen också i guess! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0