LILLASYSTER

det hände typ världens roligaste grej igår.
mötte upp kregert och mamma på stanen snabbis.
mamma hade med min lillasyster som är 2,5 år.
jag kör vagnen hon sitter i när vi ska åka upp för en rulltrappa.
jag åker först, sen mamma, sist kregert.
när vi kommer längst upp, där rulltrappan blir "rak" igen.
då fastnar jag med ena framhjulet i kanten, så jag var tvungen att börja springa bakåt eftersom vi fortfarande stod kvar i rulltrappan. så går mamma in i mig, och kregert in i mamma. så vi va som en stor klump som sprang baklänges.
har nog inte skrattat så mycket på väääldigt länge! pricken på i:et var väl att där vi kom upp är precis vid en restaurang där de alltid sitter massor folk. hm. haha!

Kommentarer
Postat av: fia

haha kan riktigt se det framför mig :D

2011-03-17 @ 19:22:33
URL: http://sofiaandersson5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0