nakna tanter

gick upp halv 10 idag för att åka och träna. jag kände att lite kondition kan ju inte skada när jag har bandage och tejp runt fingret.
jag låter som värsta gnäll-kärringen, men det gör faktiskt ont. vaknade flera gånger inatt av att jag hade böjt eller kramat ihop handen i sömnen. AJ, ONT! fick inte böja ringret förrän de läkt sa doktorn.. sjukt svårt! kan ju inte böja ut det helt heller för då gör de också ont! jaja.

sprang på bandet i 25 minuter, snacka om en förbättring. 500 kalorier puts väck!, tävlade mot en tjock utländsk kille/man, jag varvade honom fast han började 5 min före mig :) sånt är skönt!
körde lite situps och rygglyft när jag ändå var där och varm. sen kände jag mig "klar", gick upp till omklädningsrummet. DET VAR NAKNA TANTER ÖVERALLT! det fick mig att vända, gå ner igen och sätta mig på en cykel och trampa på i 10-15 minuter till.

nu är jag äntligen hemma! ska ta en till dusch här hemma. glömde mitt schampoo och balsam, dessutom måste jag ju ha en jävla handske över handen nu. men jag har en idé. jag ska ta en hårfärgningshandske och sätta över handen med en tejpt runt handleden. det borde väl funka, eller? :)
jag testar!

men först ska jag ringa ett viktigt samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0