pink cowboy

pumpade järnet idag på gymet. give me some resultat, NU!

var barnvakt åt lillasyster idag, sen kom mamma och vi drog till elgiganten för att köpa present till lillebror!,

kregert kom sen hit på cykeln. så vi begav oss på cykeltur bort till partaj och mitt gamla jobb, ryckte i dörren men de va låst. sen kom pekka ut, så pratade lite med honom. de låter lite som att dom saknar mig därborta :) (sparka den andra tjejen och ta tillbaks mig!!)
vi hittade det vi ska ha på huvudet på hattfesten som är på lördag! wuhu!

vi kom hem hit, jag färgade hennes hår och kolladepå BB samtidigt.
jag kan också se det live helt for free nu också ;) har man datanördar till kompisar så har man! hahah. wööö

-

i morgon ska dom kutta i mitt finger, jag är sjukt nervös! note to self, köp hem ton med panodil!




(bild från 2007)

Kommentarer
Postat av: tes

åh fy! hoppas inte det gör allt för ont <3 lycka till!

2011-03-03 @ 14:00:15
URL: http://omtes.devote.se
Postat av: Anonym

vart jobbar du?



är det svårt att få jobb i nkpg? är det värt det att skriva in sig i ams?

2011-03-03 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0