snöre

första dagen på ca ett år jag är på TOYS'R'US igen. kändes helt okej. fast den började mindre bra.
fick en 10 m lång och 3 m hög, tjock, tung, med järnramar, SKYLT över mig. eller den landade på min axel och hand. så nu har jag blåmärken på min arm, syns dock inte på axeln än.. handen är rödskrapad typ. ser ut som någon har rivit mig 500 gånger med något vasst över handen. det är fortfarande rött. 10 timmar + efteråt..

blir jobb där i morgon också! 10-20. jag kommer vara död. så jag förtjänar MINST EN ÖL i helgen. MINST!


en bra sak, satt och pillade på mitt lillfinger där de opererat och sytt. låg ju ett stygn kvar långt ner under de läkta. men jag grävde lite med en nål och drog upp tråden!, den va dubbelt så lång mot va de syndes när den va där nere :o



nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig i sängen och dö.
jag kommer somna på 2 sekunder.


puss&godnatt


Kommentarer
Postat av: Kregert

ja MINST 3 öl iaf ;)

2011-03-26 @ 12:40:32
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0