"jag vill rulla ihop dig till en boll och stoppa upp dig i min vagina"

var hurtig idag och drog och tränade, yvonnes pass.
efter passet kom hon tom fram och snackade lite skit :) de va roligt! råkade slänga ur mig "det är tur att du har mig ibland", eftersom hon ofta glömmer bort eller missar stegen själv (såg nämligen att hennes ögon låg oftast på mig). har ju lärt mig hennes pass nu så det gör ju inget! haha.

efter de vare bara att dra till polishuset för att hämta ut mitt pass. jag ser verkligen förjävlig ut! hahaha. sa de högt till gubben som jag hämtade ut de ifrån, han höll inte med. usch.
jaja, hem. duscha fort som fan. fortfarande handikappad med bandaget, svårt att duscha med en hand.
fixa mig innan pappa kom och hämta mig.
ut till norsholm, för att fira bror som fyller systemet idag!

nu är jag hemma. trött. kollar som sagt på step brothers.
ska nog lägga mig i sängen och dö lite istället. men orkar inte ta bort sminket!

i morgon ska jag springa av mig lite mer aggressioner. sist sprang jag konstant i 30 min. jävligt bra för att heta emelie. de va länge sen jag hade "den" konditionen. bättre skare bli! synd bara att mitt kort går ut på lördag :(



säger som simon i Bigbrother, KOLLA PÅ BJÖRNEN!!!!
godnatt!


Kommentarer
Postat av: tes

Victor ville att jag skulle komma och hälsa på han o Mao idag. Om det bara hade varit Mao hade jag inte tackat nej <3

2011-03-11 @ 19:25:10
URL: http://omtes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0