kakao

hemkommen från jobbet. har ätit mina två knäckemackor för dagen och ska snart ta min sista CB.
har köpt hostmedicin idag med med tanke på den där jävla rethostan som har hoppat på mig, äcklig var den! det kan nog camilla hålla med om att jag tyckte! haha.


UPDATE.
åkte bort till kregerts jobb lagom tills hon slutade (trodde jag). gick in efter en halvtimme-40 min. hon kom loss ifrån jobbet efter typ 1 timme. behövde få prata med henne om det som händer face to face. måste det vara så jävla jobbigt!? egentligen borde jag ju bara skita i det..
spontanåkte förbi media markt eftersom vi hörde rykten om att drive-in bion va idag. och de va den ju!, due date visades. stannade i några få minuter. såg ju knappt bilden från det håller vi stod så, vi åkte hem!

nu är jag hemma. är hungrig, men ska verkligen inte äta!! ska klara det här jävla helvetet jag håller på med nu!














vilket jävla slag ansiktet. helvete vad du drog ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0